فروش الکل اتانول تهران

فروش اتانول طبی ۷۰ درصد

اتانول طبی

در کشور ما الکل طبی را از محصولات کشاورزی از جمله ملاس چغندر و باگاس نیشکر تولید می کنند الکل بدست امده از ستون ملاس وارد ستون آب و الکل شده و آب به آن اضافه میشود که درجه این الکل ۴۰-۵۰ درجه است به این ستون دو کندانسور وصل میشود که برای جداسازی ناخالصی مانند الکل سنگین و آلدئید استفاده می شوند.

الکل اتانول عرصه شده در بازار ایران عمدتا از نوع الکل طبی ( با درجه خلوص حداقل ۹۶% ) و الکل صنعتی (با درجه خلوص حجمی ۹۰%) می باشد. الکل طبی علاوه بر مصارف پزشکی و ضد عفونی کنندگی , در صنایع دارویی , غذایی و بهداشتی و آرایشی نیز کاربرد دارد. الکل اتانول صنعتی باید فقط جهت مصارف صنعتی مثل ( کاربرد به عنوان حلال , پاک کننده چربی , ماده اولیه ) و یا به عنوان سوخت به کار گرفته شود و استفاده از آن در مصارف بهداشتی , خانگی و شخصی مجاز نیست.

ما در اینجا بهترین انواع الکل طبی را به شما توصیه می کنیم که، با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار می باشند و همچنین بهترین قیمت رقابتی را با توجه به انواع الکل سفید ۹۶ درجه،۷۰ درجه و مطلق ۹۹/۸ درجه به صورت ظرف های یک لیتری و ۲/۵ لیتری، ۲۰ لیتری ، ۲۲۰ لیتری، و همچنین در صورت سفارش مشتری به صورت تانکری ارائه می دهیم. الکل طبی کاربردهای زیادی دارد و علاوه بر مصارف پزشکی و ضد عفونی کنندکی در صنایع بهداشتی و آرایشی، داروی،ضدعفونی ضخم و دست نیز از آن استفاده می شود .

 

قیمت الکل طبی ۹۶ درجه

در کشور ایران الکل طبی را از محصولات کشاورزی از جمله ملاس چغندر و باگاس نیشکر تولید می کنند الکل بدست امده از ستون ملاس وارد ستون آب و الکل شده و آب به آن اضافه میشود که درجه این الکل ۴۰-۵۰ درجه است به این ستون دو کندانسور وصل میشود که برای جداسازی ناخالصی مانند الکل سنگین و آلدئید استفاده می شوند.

ما در اینجا بهترین انواع الکل طبی را به شما توصیه می کنیم که، با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار می باشند و همچنین بهترین قیمت رقابتی را با توجه به انواع الکل سفید ۹۶ درجه،۷۰ درجه و مطلق ۹۹/۸ درجه به صورت ظرف های یک لیتری و ۲/۵ لیتری، ۲۰ لیتری ، ۲۲۰ لیتری، و همچنین در صورت سفارش مشتری به صورت تانکری ارائه می دهیم. الکل طبی کاربردهای  زیادی دارد و علاوه بر مصارف پزشکی و ضد عفونی کنندکی در صنایع بهداشتی و آرایشی، داروی،ضدعفونی ضخم و دست نیز از آن استفاده می شود .

 

بازار خرید و فروش الکل طبی ۷۰ درجه

الکل طبی ۷۰ درجه مایعی فرار، بی رنگ و زلال است که به هر نسبتی با آب مخلوط می شود و به طور طبیعی بوی تندی دارد و به راحتی اتش میگیرد . الکل طبی که در بازار ایران توزیع می شود عمدتا از نوع الکل طبی با درجه خلوص ۹۶درصد و ۷۰ درصد با ناخالصی های کمتر از حد مجاز مشخص شده در استانداردهاست. الکل طبی کاربردهای  زیادی دارد و علاوه بر مصارف پزشکی و ضد عفونی کنندکی در صنایع بهداشتی و آرایشی، داروی،ضدعفونی ضخم و دست نیز از آن استفاده می شود .

ما در اینجا بهترین انواع الکل طبی را به شما توصیه می کنیم که، با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار می باشند و همچنین بهترین قیمت رقابتی را با توجه به انواع الکل سفید ۹۶ درجه،۷۰ درجه و مطلق ۹۹/۸ درجه به صورت ظرف های یک لیتری و ۲/۵ لیتری، ۲۰ لیتری ، ۲۲۰ لیتری، و همچنین در صورت سفارش مشتری به صورت تانکری ارائه می دهیم.

خرید الکل سفید اصفهان – فروش الکل سفید طبی تهران

آیا می دانید بهترین روش برای خرید انواع الکل سفید چیست؟ چگونه می توانیم انواع الکل سفید دارویی را با بهترین قیمت تهیه کنیم؟
ما در اینجا بهترین انواع الکل سفید را به شما توصیه می کنیم که، با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار می باشند و همچنین بهترین قیمت رقابتی را با توجه به انواع الکل سفید ۹۶ درجه،۷۰ درجه و مطلق ۹۹/۸ درجه به صورت ظرف های یک لیتری و ۲/۵ لیتری، ۲۰ لیتری ، ۲۲۰ لیتری، و همچنین در صورت سفارش مشتری به صورت تانکری ارائه می دهیم.

خرید الکل گندم

اتانول گندم یا الکل گندم الکل میوه با فرمول C۲H۵OH نوعی ماده شیمیایی بوده که از مخمر گندم به دست می اید و در نوشیدنی‌های الکلی وجود دارد. این الکل گندم همان ماده‌ای است که خاصیت مست کنندگی دارد و توسط زکریای رازی برای اولین بار کشف شد و در نوشیدنی‌های الکلی با درصدهای مختلف پیدا می‌شود. علاوه بر این در صنایع مختلف از قبیل عطرسازی، صنایع دارویی، و همچنین صنعت چاپ نیز کاربرد فراوان دارند.

در چند سال گذشته الکل گندم، الکل خرما و الکل سه بار تقطیر شده که فقط مصرف خوراکی داشته و هیچ مصرف داروخانه ای هم ندارد به بازار آمده . و جالب اینجاست که هیچ داروخانه‌ای نمی تواند ادعا کند که مصرف دارویی برای این الکل ها قائل است چرا که درصد دوز مناسبی در این الکل ها برای مصرف دارویی نیست. جالب اینجاست که امروزه شرکتهای پخش به راحتی این محصولات را در سطح شهر بین سوپرمارکتها عرضه می کنند.

 

فرق متانول و اتانول چیست

آیا میدانستید که الکل متانول نوعی الکل صنعتی است که از چوب بدست آید؟ و الکل اتانول یا همان الکل سفید از نهاده های کشاورزی حاصل می شود؟

الکل اتیلیک ۷۰% در واقع همان الکل طبی است که با آب مقطر تا ۷۰% رقیق شده است. الکل اتیلیک در غلظت حدود ۷۰% بیشترین خاصیت ضدعفونی کنندگی را داراست.

زمانیکه از الکل نام برده می شود معمولاً منظور همان الکل اتیلیک یا اتانول است. اما در واقع الکل اتیلیک به فرمول شیمیایی C2H5OH تنها یکی از موادی است که در خانواده الکل ها قرار می گیرد. الکل متیلیک (متانول) الکل سبک تری است که در مقیاس بسیار وسیع در صنایع پتروشیمی تولید می گردد، چون از چوب (مواد سلولزی) نیز قابل تهیه است به الکل چوب هم معروف است.

فروشنده الکل مطلق آزمایشگاهی

آیا میدانید الکل مطلق همان هالکل آزمایشگاهی است که در ایران با خلوص ۹۹٫۷ % تولید می شود؟

الکل مطلق، یا همان الکل بدون آب با آبگیری از الکل طبی یا صنعتی (بسته به مصرف الکل بدون آب) تولید می شود و موارد استفاده آن آن که حضور آب در الکل مطلوب نیست (برای مثال در مصارف آزمایشگاهی و یا بعضی محصولات دارویی، آرایشی یا بهداشتی، و یا به عنوان ماده افزودنی به بنزین اتومبیل). درجه خلوص الکل مطلق آزمایشگاهی می بایست معمولاً بیشتر از ۹۹٫۷% باشد (طبق استاندارد ایران، بیشتر از ۹۹٫۴%) الکل مطلق از نظر ناخالصی های موجود در آن تفاوتی با الکلی که با آبگیری از آن حاصل شده است ندارد. الکل اتیلیک مطلق به معنای واقعی، یعنی با خلوص بیش از ۹۹٫۹۹% که صرفاً برای مصارف ویژه آزمایشگاهی به کار می رود؛ در ایران تولید نمی گردد و توسط شرکتهایی مثل مرک و سیگا آلمان تولید می شود.

قیمت روز الکل سفید در تهران

آیا میدانستید الکل سفید همان اتانول یا الکل طبی است که در داروخانه ها و مراکز بیمارستانی عرضه می شود؟ آیا می دانستید الکل سفید در مقیاس ۵۵ درصد، ۷۰ درصد و ۹۶ درصد در بازار ایران خرید و فروش می شود؟

الکل سفید که با اسم های دیگر مثل الکل میوه و اتانول نیز شناخته می شود، مایعی کاملا زلال و بی رنگ بوده که به هر نسبتی با آب مخلوط می شود و به طور طبیعی بوی مشخص و تیزی دارد.

الکل سفید از دو راه تولید می شود: یکی از طریق مخمر موجود در محصولات کشاورزی و سپس عملیات تقطیر کردن شربت الکلی مثل الکل سفید نیشکر و گندم و دوم از طریق تبدیل مواد پایه نفتی در کارخانه های پتروشیمی

تنها کمتر از ۱۰% الکل سفید تولیدی در جهان از راههای مصنوعی تولید می شود. در ایران تولید الکل اتیلیک فقط با استفاده از روشهای طبیعی صورت می گیرد، چون محصولات نیشکر، چغندر و گنم زیاد تولید می شود. این نکته را می توان متذکر شده که الکل اتیلیک تولید شده به روش های طبیعی و مصنوعی از نظر ظاهر و ویژگی های فیزیکی و شیمیایی تفاوتی باهم ندارند (حتی در روش مصنوعی می توان به درجات خلوص بهتری دست یافت)،

در ایران، الکل سفید یا همان الکل اتیلیک تحت نظارت و بر اساس ضوابط و استانداردهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران تولید و به بازار مصرف توزیع می شود. الکل اتیلیک مصنوعی برای بعضی مصارف مشخص صنایع غذایی، دارویی و آرایشی-بهداشتی توصیه نمی گردد.

الکل سفید ۹۶ درصد توزیع شده در بازار ایران عمدتاً از نوع الکل اتیلیک طبی ۹۶ درجه بوده و الکل اتیلیک صنعتی ۹۰ درجه می باشد. الکل سفید طبی علاوه بر مصارف پزشکی و ضدعفونی کنندگی، در صنایع دارویی، غذایی، بهداشتی و آرایشی نیز کاربرد دارد. الکل صنعتی می بایست صرفاً جهت مصارف صنعتی یه عنوان حلال و پاک کننده و ضدعفونی کننده و یا به عنوان سوخت به کار گرفته شود و استفاده از آن در مصارف بهداشتی، خانگی و شخصی مجاز نیست.

 

قیمت الکل اتیلیک در بازار

آیا میدانید نام های دیگر الکل اتیلیک چیست؟ ایا با روش های تولیدی الکل اتیلیک آشنایی دارید؟ در ایران چه ارگانی مسئولیت توزیع الکل اتیلیک را به عهده دارد؟

الکل اتیلیک که با اسم های دیگر مثل الکل میوه و اتانول نیز شناخته می شود، مایعی کاملا زلال و بی رنگ بوده که به هر نسبتی با آب مخلوط می شود و به طور طبیعی بوی مشخص و تیزی دارد.

الکل اتانول از دو راه تولید می شود: یکی از طریق مخمر موجود در محصولات کشاورزی و سپس عملیات تقطیر کردن شربت الکلی مثل اتانول نیشکر و گندم و دوم از طریق تبدیل مواد پایه نفتی در کارخانه های پتروشیمی

تنها کمتر از ۱۰% الکل اتیلیک تولیدی در جهان از راههای مصنوعی تولید می شود. در ایران تولید الکل اتیلیک فقط با استفاده از روشهای طبیعی صورت می گیرد، چون محصولات نیشکر، چغندر و گنم زیاد تولید می شود. این نکته را می توان متذکر شده که الکل اتیلیک تولید شده به روش های طبیعی و مصنوعی از نظر ظاهر و ویژگی های فیزیکی و شیمیایی تفاوتی باهم ندارند (حتی در روش مصنوعی می توان به درجات خلوص بهتری دست یافت)،

در ایران، الکل اتیلیک تحت نظارت و بر اساس ضوابط و استانداردهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران تولید و به بازار مصرف توزیع می شود. الکل اتیلیک مصنوعی برای بعضی مصارف مشخص صنایع غذایی، دارویی و آرایشی-بهداشتی توصیه نمی گردد.

الکل اتیلیک توزیع شده در بازار ایران عمدتاً از نوع الکل اتیلیک طبی ۹۶ درجه بوده و الکل اتیلیک صنعتی ۹۰ درجه می باشد. الکل طبی علاوه بر مصارف پزشکی و ضدعفونی کنندگی، در صنایع دارویی، غذایی، بهداشتی و آرایشی نیز کاربرد دارد. الکل صنعتی می بایست صرفاً جهت مصارف صنعتی یه عنوان حلال و پاک کننده و ضدعفونی کننده و یا به عنوان سوخت به کار گرفته شود و استفاده از آن در مصارف بهداشتی، خانگی و شخصی مجاز نیست.

 

فروش الکل اتانول، واردکننده اتانول پزشکی

به نظر شما بهترین راههای خرید و فروش انواع الکل طبی چیست؟ چگونه می توانیم انواع الکل طبی را به بهترین قیمت تهیه کنیم؟

الکل اتانول طبی مورد استفاده در نوشابه‌های الکلی توسط فرایند تخمیر از متابولیسم گلوکز توسط نوع خاصی از مخمرها در غیاب اکسیژن تولید می‌شود و در پایان فرایند تخمیر غلظت اتانول را با تقطیر بالا می‌برند. برای مخلوط اتانول با آب بالاترین نقطه آزئوتروپ جوش برای ۹۵٪ الکل و ۵٪ آب است؛ بنابراین جزء تقطیر شده مخلوط اتانول و آب نمی‌تواند خالصتر از ۹۵ درصد باشد. برای تولید اتانول خالص‌تر، مقدار کمی بنزن به آن اضافه می‌شود. بنزن، آزئوتروپ سه‌گانه‌ای با آب و اتانول تشکیل می‌دهد و مخلوط دوباره تقطیر می‌شود. نتیجه این فرایند بدست آوردن اتانول بدون آب است. با این همه چند ppm بنزن در اتانول باقی می‌ماند که جذب آن در بدن از مشخصه‌های آسیب کبدی است که در افراد الکلی دیده می‌شود. اتانول یا الکل میوه ای در آب حل می‌شود.

ما به شما مراکز فروش معتبر را معرفی میکنیم.

با ما در تماس باشید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.