فروش بدون واسطه ی الکل،عرضه ی مستقیم اتانول


کارخانه های الکل سازی در ایران

الکل چیست؟ یک حلال چربی و منعقد کننده پروتئین است و همین انعقاد باعث میشود الکل نفوذ پیدا نکند یعنی به محض استفاده از یک الکل غلیظ بخاطر انعقاد پروتئین ها نفوذ الکل غیر ممکن میشود و درباره باکتری ها الکل های غلیظ نود تا صد درصد باعث جذب شدن آب از باکتری میشود کم شدن آب الکل موجب میشود رشد باکتری پایان یابد اما غلظت های ۵۰ تا ۹۰ درصد خاصیت میکروب کشی دارند که بهترین غلظت برای ضدعفونی کردن ۷۰ درصد میباشد.

قیمت روز الکل صنعتی

الکل صنعتی ۹۶  درصد و ۷۰ درصد

الکل مقداری کمی از ایزوپروپیل خاصیت ضد میکروبیش کمتر است که الکل های ۷۰ درصد بهترین غلظت را برای این منظور دارند الکل صد درصد با اضافه کردن مقداری آب خاصیت ضدعفونی کننده پیدا میکند. برای استفاده از متانول حتما باید از دستکش و ماسک استفاده شود ایزوپروپیل هم اگر از راه دهان بیشتر از ۲۰ گرم وارد شود می تواند باعث مرگ شود.

قیمت عمده ی الکل صنعتی , قیمت متانول

قیمت فروش عمده الکل صنعتی

هر چقدر که وزن مولکولی الکل بیشتر باشد خاصیت میکروب بری آن هم بیشتر میشود اما با افزایش وزن مولکولی حلالیت هم کمتر میشود برای همین از اتانول هایی که وزن مولکولی بالایی دارند برای میکروب کشی استفاده نمیشوند که معمولا برای از بین بردن میکروبها از اتانول و ایزوپروپیل ۷۰ درصد استفاده میشود اما متانول بخاطر سمی بالایی که دارد برای از بین بردن میکروبها استفاده نمیشود و برای همه ی الکل هایی که که غلظت آنها زیر ۵۰  درصد است قدرت میکروب زدایی کاهش پیدا میکند.

فروش الکل ۹۶ درصد

استفاده از الکل در پزشکی و داروسازی ها:

از نظر علم داروشناسی الکل ضعیف کننده ی اعصاب است که جزء آرام بخش ها دسته بندی شده و در پزشکی کاربرد های فراوانی دارد از جمله مصارف آن در پزشکی می توان به مواردی همچون افزایشش خواب – گشاد  کردن عروق – مسکن در دردهای بسیار شدید مانند درد های سرطانی و یا گرفتگی عضلات اشاره کرد و همچنین بصورت بخار شده در ماسک های اکسیژن برای کسانی که با بیماری آسم و بیماری های مربوط به تنفس درگیر هستند استفاده میشود.

اتانول ، فروشندگان و کارخانه های تولید الکل

قیمت های خرید و فروش الکل صنعتی و الکل سفید

الکل خالص که مایعی شفاف و بدون رنگ و بی بو است و معمولا درجه ی خلوص آن بین ۹۶ تا ۹۷  است یعنی اینکه در یک حجم ۱۰۰ گرمی ۹۷ درصد آن الکل است و ۳ درصد(گرم) آب و دیگر ناخالصی هاست که الکل اتانول در طبیعت در همه جا یافت میشود در اکثر چوب ها و ساقه های گیاهان از جمله ساقه های نیشکر و ساقه ی گندم وجود دارد برای تولید الکل از روشهای تخمیر مواد نشاسته دار و قندی مانند چغندر و سیب زمینی یا از روش های شیمیایی و مصنوعی استفاده میشود.

قیمت اتانول , الکل آرایشی, فروش عمده الکل بهداشتی

فروش اتانول برای تولید محصولات آرایشی و بهداشتی

ما این تضمین را به شما میدهیم که اتانول مورد نیاز شما را جهت تولید لوازم آرایشی با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت در دسترس شما قرار دهیم، امرزوه از الکل اتانولی در لوازم آرایشی به وفور استفاده میشود و به عنوان پاک کننده ی قوی صورت آرایش شده نیز کاربرد دارد ولی مهم ترین خاصیت اتانول را میتوان یک ضدعفونی کننده ی قوی برای پوست دانست و تاثیری به سزایی در از بین بردن جوش ها و گردو غبار های چسبیده به پوست دارد ولی  اتانول که به تنهایی توانایی از بین بردن صد در صد جوش های صورت را ندارد ترجیحا توصیه میشود همراه با آنتی بیوتیک های تجویزی توسط پزشک متخصص پوست استفاده شود تا تاثیر بهتری روی پوست داشته باشد.

قیمت عمده الکل ایران برای صادرات

کیفیت الکل ایران، فروش الکل ایران در بازار بین المللی

الکلی که در کشور ایران تولید میشود یکی از بهترین نوع الکل موجود در جهان است که انواع مختلفی دارد و نوع بی بو این الکل توسط کارخانه های مختلفی در ایران با بهترین کیفیت و پیشرفته ترین تجهیزات با رقابت سنگین کیفیتی تولید میشود و به کشور های مختلفی از جمله پاکستان ، افغانستان، عراق و … صادر میشود که هر کدام از الکل ها کاربرد های متفاوتی دارند و بسته به نیاز کشور ها تولید میشود.

فروشنده ی الکل نیشکر و چغندر

فروش الکل صنعتی و دارویی

الکل ها بسته به نوع کربنی که حمل میکنند به سه دسته تقسیم میشوند اما معمولا الکلهای طبقات مختلف فقط از نظر سرعت یا مکانیسم واکنش و به هر راهی هماهنگ با نوع ساختارشان با همدیگر تفاوت دارند. یک واکنش اکسایش که مستقیما با دخالت اتم های هیدروژن متصل به کربن حامل گروه OH انجام میشود، در طبقه ای از الکلها روندی کلملا متفاوت دارد.

 

فروش بدون واسطه ی الکل،عرضه ی مستقیم اتانول

بسته بندی الکل در بسته های یک لیتری

تولید کنندگان الکل باید در هنگام بسته بندی الکل تمامی موارد و نکات بهداشتی در مورد بسته بندی صحیح الکل رعایت کنند تا بتوانند محصولی با کیفیت و مطمئن ارائه دهند چرا که  کاربرد الکل در زندگی روزمره و علوم غذایی و شیمیایی به حدی است که ما نمیتوانیم در هیچکدام از این بخش ها پیش برویم بدون آنکه با الکلها برخورد نداشته باشیم.

فروش اتانول یک لیتری ۷۵ درصد, قیمت الکل

فروش عمده الکل و عرضه ی مستقیم اتانول  بیمارستان ها:

همه ی انواع الکل هایی که در بازار موجود است دارای هیدروکسیل هستند که تنوع در ساختار انها میتواند بر سرعت واکنش الکل و حتی در مواردی بر نوع واکنشهای آن تاثیر بگذارد تنها نکته ی قابل توجه در مورد تفاوت الکلها و فنلها اینست که ترکیباتی که در آنها هیدروکسیل مستقیم به یک حلقه ی آروماتیک متصل است الکل نیستند بلکه به این ترکیبات فنل گفته میشود این  تفاوت فاحشی  بین فنل ها و الکلها است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.